Σε έρευνές που πραγματοποιούνται σε παγκόσμιο επίπεδο τελευταία, εκτός από τα γνωστά ορατά πλεονεκτήματα μια καμπάνιας εξωτερικής προβολής ειδικό σημείο αναφοράς μεταξύ άλλων αποτελεί ο συνδυασμός που το ΤΑΞΙ προσφέρει με την προβολή στο εσωτερικό του. Μοναδική και χωρίς clutter επικοινωνία για κάθε διάρκεια διαδρομής βρίσκεται μπροστά σε κάθε καταναλωτή-επιβάτη.
Ενσωματώνει δια δραστικότητα στην καμπάνια και την ενδυναμώνει με πολλαπλασιαστικά οφέλη High Impact: (πχ η χρήση QR CODE που οδηγεί σε επιπρόσθετες πληροφορίες ή παροχές και συνδυάζει την out of home προβολή με τo digital media). DOOH (Digital Out Of Home). Συνδυασμός ΟΟΗ και mobile advertising αυξάνει το engagement rates κατά έως και 48% ( Πηγή Marketing Week Τεύχος No 1619/20/9/2021/ Editorial).