diadrastikotita

Σε έρευνές που πραγματοποιούνται σε παγκόσμιο επίπεδο τελευταία, εκτός από τα γνωστά ορατά πλεονεκτήματα μια καμπάνιας εξωτερικής προβολής ειδικό σημείο αναφοράς μεταξύ άλλων  αποτελεί ο συνδυασμός που το ΤΑΞΙ προσφέρει με την προβολή στο εσωτερικό του. Μοναδική και  χωρίς clutter επικοινωνία για κάθε διάρκεια διαδρομής βρίσκεται  μπροστά σε κάθε καταναλωτή-επιβάτη.

Ενσωματώνει δια δραστικότητα στην καμπάνια και την ενδυναμώνει με πολλαπλασιαστικά οφέλη High Impact: (πχ η χρήση QR CODE που οδηγεί σε επιπρόσθετες πληροφορίες ή παροχές και συνδυάζει την out of home προβολή με τo digital media).  DOOH (Digital Out Of Home). Συνδυασμός ΟΟΗ και mobile advertising αυξάνει το engagement rates κατά έως και 48% ( Πηγή Marketing Week Τεύχος No 1619/20/9/2021/ Editorial).

Στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, ένα TAXI διανύει κατά μέσο όρο 280 χιλιόμετρα κάθε μέρα.

Είτε ως μοναδικό μέσο διαφήμισης, είτε ως μέρος της συνολικής σας καμπάνιας, τα TAXI της Interneed θα ταξιδέψουν το μήνυμά σας σε ολόκληρη την πόλη, 24 ώρες το 24ωρο. Τα ΤΑΧΙ της Interneed τα βλέπουν και τα χρησιμοποιούν όλα τα στοχοθετούμενα κοινά που θέλουμε να προσελκύσουμε, από τη νοικοκυρά και τον επιχειρηματία, μέχρι τον τουρίστα και τον

υψηλού εισοδήματος καταναλωτή προσφέροντας μηδενικό clutter. Κάθε μήνα 800-2.100 επιβαίνοντες χρησιμοποιούν κάθε ένα από τα 6.594 ΤΑΧΙ της Interneed, ανάλογα με την εποχικότητα και την πόλη. Οι μετρήσεις αυτές αποτυπώνουν μόνο ένα μέρος της κάλυψης καθώς τα TAXI τα βλέπουν πολλαπλάσιοι άνθρωποι από αυτούς που τα χρησιμοποιούν.

Το ΤΑΧΙ αποτελεί ένα μέσο αποκλειστικής χρήσης του πελάτη με εξαιρετικά χαμηλό CPT. Η φύση του μέσου δίνει τη δυνατότητα για δημιουργική επικοινωνία αλλά κυρίως για μεγάλη διασπορά καθώς κινείται παντού, συνεχώς, ακόμη και σε σημεία που κανένα άλλο μέσο δεν μπορεί να προσεγγίσει.