Το 1977 ιδρύεται η Intermedia, με αντικείμενο τη διαφήμιση και κύρια δραστηριότητα την εξωτερική και την κινηματογραφική διαφήμιση.

Το 1992 η εξέλιξη της εταιρίας δημιουργεί την Interneed, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο του promotion.

Το 2005 η εταιρία εξειδικεύεται στο χώρο της εξωτερικής διαφήμισης με ταξί.

Η διοίκηση και τα στελέχη της παρακολουθούν την εξέλιξη της παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς και των σχετικών τεχνολογικών εργαλείων που αναπτύσσονται, με στόχο να εφαρμόζουν πρώτοι και με αποτελεσματικότητα κάθε νέα ιδέα στα δεδομένα των διαφημιζόμενων. Προσαρμόζοντας στα μέσα προβολής που διαχειρίζεται από τις παραδοσιακές μεθόδους προώθησης μέχρι τις πιο σύγχρονες, η Interneed μπορεί σήμερα να υποστηρίξει μια ευρεία γκάμα πελατών στην πλειοψηφία των επικοινωνιακών τους αναγκών.

Οι σταθερές συνεργασίες και οι ικανοποιημένοι πελάτες αποτελούν το δυνατό της συγκριτικό πλεονέκτημα.